torsdag 16. april 2009

Stoff & Stil og Tilda

Jeg kunne jo selvfølgelig ha kjøpt alt dette
her på nettet.. men da mamma sa at hun
kunne gå å finne det jeg hadde lyst på
så var jo det helt supert!
Og da ble det jo litt mer...
endel som var på salg som man ikke
kan se på nettet!!!
Så dagen etter at mamma kom så kom
en stor eske med masse herlige
stoffer og litt mønster.
Alt dette er fra Stoff & Stil

Og så ba jeg henne om å gå på

Panduro for å få med seg noen

Tilda - stoffer.

Åhhhh de er såååå fiiiiiiineeeee!!!!!!

Har ikke laget så masse enda...

men det skal bli spennende hva jeg klarer

å få til :-)

Øvelse gjør mester.....

er det ikke så !?!?!?!

Jeg har foreløpig laget disse
englevingene... som jeg har
dryppet noen herlige dråper med
papaya olje i ....
så de lukter vidunderlig!!
Her i Lofoten skinner solen
og det er blikke stille!!
Fremdeles kaldt... men who cares ....
jeg har KROKUSER i hagen !!
JIPPI :-)
Have a wonderful day!!!!!!
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Her var det mye fint. Så inspirerende å få så mye flott i hus. Da er det bare å finne tid...

    Kos deg med fin-været..... :)

    SvarSlett