fredag 17. april 2009

Langfredag = Langfjæra

Endelig skulle jeg få med
meg Langfjæra her i nord!!
Noe så fantastisk nydelig
og rart!
Her er vi akkurat tråkket ut
i fjæra!
Og det er bart så langt øyet kan se!
Helt utrolig!



Alt liv har forsvunnet ut sammen med havet...
ikke noe igjen ...
annet enn sjømark og blåskjellene
som klamrer seg til sine
små øyer!

Det var masse folk som var ute
å gikk.
Masse unger som koste seg
sammen med familien sin.
Grillet og lekte med den herlige
våte sanden.



Jeg ble helt og
fullstendig fasinert!


Noen flotte mønste som blir laget under
vannet......

Fjellene speiler seg i siste resten
av havet og i den blanke fine sanden!



Det var Mamma og jeg som var
ute å gikk tur denne deilige fredagen for
en uke siden.
Vi plukket med oss blåskjell
til den store gullmedaljen
og dagen etter laget mamma en herlig
blåskjell suppe!!

Fantastisk deilig....
og med egen-plukkete blåskjell.
De var store og flotte og med
masse god mat i !
Et vidunderlig måltid!
Da var det jammen santen meg
helg igjen og jeg har fri morgen.
Skal på loppis :-)
Da kan det jo nesten ikke bli bedre ;-)
Kos dere med helgen !
Tudelidu :-)


1 kommentar:

  1. Du verden! Dette var flott. Takk for at jeg fikk dele opplevelsen. Det er ikke rare sjansene for at en østlending får oppleve noe slik ellers.

    SvarSlett