torsdag 23. april 2009

Gammelt blir nytt

Rett før påske var jeg på

bruktmarked og fant både

litt smått og litt stort.

Men jeg skal bloggifisere det

etterhvert som jeg får

gjort noe med tingene :-)


Blant annet fant jeg altså disse

lysestakene.. et glasslokk

og to fine glass fat.


Lysestakene er blitt

vasket og sprayet.

Jeg brukte Araldite lim og

limte fatet oppå lysestaken.

Tadaaaa......

et nusselig stettfat :-)


Lurte fælt på hva jeg skulle

finne på oppi "hullet" der

lyset egentlig skulle være.

Der har jeg pyntet med

noen "scrappe" blomster.




Så da har jeg altså tre
skjønne stettfat som pryder hyllen !



En liten engel

sitter å koser seg :-)


Så var det jammen meg snart helg igjen!

Jeg ønsker meg fint vær

og at ungene holder seg friske

og fine!


Tudelidu :-)







5 kommentarer:

  1. Wow! Så kreativt og så fine de ble!!

    SvarSlett
  2. Åååå -så flott :-) Veldig kreativt oppi hullet og ;-)

    Like forresten godt bloggen din, å spesiellt blogg navnet :-)

    God helg i vente!

    Har forresten våren kommet til dere??

    SvarSlett
  3. Wow så fine de ble!!
    Veldig god ide med de blomstene!:)

    Håper dere får en fin helg!

    Klem fra Frk.B

    SvarSlett
  4. Oj, de ble fine! Kjempefint å spraye "foten" hvit, det skal jeg prøve neste gang!

    Ønsker deg en strålende helg!

    Loppeklem

    SvarSlett
  5. Kanonstilig!!!!!! Du er råflink :)
    Har aldri tenkt i de baner...
    Her er det full rulle, men bare en liten tur innom for å hilse på
    Nå må jeg køye, en travel uke i vente hurra
    Stor klemmmmm

    SvarSlett