søndag 1. juni 2014

BIRD CHERRY SOKKER

En venninne av meg tipset meg
om disse sokkene og jeg måtte jo selvfølgelig
bare hive meg i gang og prøve om de
de var sååå gøy å strikke som hun sa :-)
 
 
Og det var de jo :-)
Har strikket mange av disse her nå...
men her er i hvert fall to par !
 
 
Oppskriften er enkel og er veldig
lett å huske. Så bare etter litt strikking på
de så kan du mønsteret utenat!
Heeeelt supert til sånn reisestrikking !!!
 
 
Du kan finne oppskriften
 
 
 
 
 

Nå er det lyst hele tiden her oppe i det
vakre nord... og dermed blir det mye utetid,
men også en del strikking langt utover nattetimene.
Når man egentlig skulle ha sooooovet ;-)
 


Nå har det vært langhelg med masse deilig
fri sammen med familien.
Men nå står en ny uke for tur... før neste
langhelg :-)
Herlig med disse fridagene i mai og juni !!!
 
Ha en heeeerlig uke !!
 



3 kommentarer:

  1. Så vakre Bird Cherry! :)
    Har strikka dem jeg også, herlig mønster :)
    Håper du får en flott uke :)

    SvarSlett
  2. Du er altså så flink. De er så fine at jeg kjenner ett snev av lengsel etter høsten.

    Håper sommeren har kommet til dere også.

    SvarSlett
  3. Håper du er vel gjennom sommeren og at det venter en fin høst på deg!

    SvarSlett