lørdag 11. april 2009

En herlig påske!

Ja dagene flyr gitt når man har det
utrolig kjekt og koselig! Og blogging
blir det i hvertfall lite av.. men det er så
mye annet dagene er fylt med i påsken at
det blir nok nedprioritert :-)
Jeg er veldig lite "påskete" av meg..
så det som er av påske hos meg er
disse "pusekattene" som har fått seg
noen skjønne egg!



Min kjære mamma kom jo forrige fredag
og vi har virkelig kost oss.
Det blir nok litt av det som blir blogget om
når påsken er ferdig :-)
Men som alltid når hun kommer så hadde
hun med seg masse hvite roser til meg!
Herlighet de er så nydelige!!!



Påskeværet har vært helt og fullstendig
upåklagelig og vi har nytt det
i fulle drag.

Vi har t.o.m funnet spirer i hagen !!!!
O herlige fryd det var godt å se..
og de siste dagene har det smeltet masse,
så nå er jeg virkelig klar
for våren!!!!



Nå skal vi nyte de siste dagene
av påsken og så "sees" vi
etter disse herlige fridagene :-)

NYT DAGENE :-)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Så koselig å lese:)
    Deilig med påskeferie, men den går så fort..
    Så fine bilder da, hærlig vær om dagen, og det er så godt!!

    SvarSlett
  2. Så flott påske. Det skulle bare mangle at du skulle blogg når du har besøk langveisfra. Da skal det være KOS! Fortsatt God Påske

    SvarSlett
  3. Heia så koselig at mammaen din kom med så fine rose ,hvite rose e bare nydelig. Her hos oss har vi også kosa oss ,påaka for oss e familie og besøk. Idag regna d litt i meste laget ,synes eg.Ønska deg og dine en fin 2 påskedag.

    SvarSlett