tirsdag 28. juli 2009

Fjelltur og en vakker sittegruppe!

Ja dette skulle bli min første
fjelltopp i Lofoten. Tenk at jeg har bodd
her i tre år ... og det skulle gå tre år før
jeg fikk meg en ordentlig fjelltur!!!
FY OG FY OG FY :-)

Helt til topps bar det og det var en kjempefin tur.
Offersøykammen er 436 m over havet.

Og for en fantastisk utsikt!
Det er bare helt og fullstendig
BREATHTAKING!!!!
Det er noen nydelige farger man får
med seg når man står på toppen av
et fjell. Helt vidunderlig vakkert er det!!
Så har jeg altså vært på shopping
..........igjen...........
på butikken som har så vanvittig mye fint...
'HUSET'
Jeg har gått å siklet etter dette siden det kom
inn i butikken... men har ikke helt
følt at jeg kunne svi av såpass
mye penger på det.
MEN......
så startet salget og lykken gikk min vei.....
dermed er jeg den stolte eier av
disse to flotte stolene og bordet!!!!
Å du og du så fornøyd jeg er :-)

Ha en strålende uke !!!!!!




2 kommentarer:

  1. så nydelig utsikt..regner med at turen var knall....sittegruppa di likte jeg...kos deg i dag på en onsdag

    SvarSlett
  2. Oj, for en utsikt!!! Litt misunnelig, igjen? Ja!
    Flotte utemøbler MB holder stilen.

    SvarSlett