søndag 19. juli 2009

En gammel skolepult og litt blomster :)

Noen som husker potetkassene
som jeg plantet blomster i her i juni engang??


De er blitt en smule forandret :-)
I den gode retningen!!! Her blomstrer det
som bare det og det er jo så vakre
farger og vakre blomster!
Vi har til og med fått oss endel jordbær!


Jeg fikk en gammel skolepult
av naboen her....
jeg har malt rusten med hvit
bengalakk og så tenkte jeg at den ville få
det mye bedre med litt blomster
den kunne ta vare på !


Så nå ser den sånn ut!


Det har vært en vidunderlig søndag!

Nå er det kveld og en ny
uke venter :-)

Ønsker dere alle en ny herlig uke!!





4 kommentarer:

  1. For et koselig plantebord!! Skulle ikke tro det var samme bordet.. Knall tøffe "esker" med sommerblomster:)

    klem

    SvarSlett
  2. Hei :) Utrolig fint med sommerblomster i potetkassene,det likte jeg virkelig !!! Og jammen vokser det godt uti Lofoten......hihiiii :) Tenker dere også har hatt en solfyllt dag idag.....slik som vi. Smart med bengalack på pulten,den ble jo til et supert plantebord ! Ha ei ny,flott uke,med masse sol.... :)

    SvarSlett
  3. Så fint det blomstrer hos deg. Det er en glede å ta med seg.

    SvarSlett
  4. Så koselig med alle blomstene som gror, og så tøft å ha de i de kassene! Så flink du var med pulten også..! :o) Ser du har vært aktiv i det siste ja;)..Håper du har hatt en fin sommmer! jeg er snart tilbake i Bergen etter å ha hatt halvannen mnd ferie i Danmark, Sverige og på Østlandet..Nå skal jeg bare ha med meg Madonna-konserten i Oslo før jeg får komme meg hjem..Klem fra Linda :o)

    SvarSlett