tirsdag 24. februar 2009

Utfordring :-)

Jeg har altså blitt utfordret av LYKKEBO til å vise
6 kjøkken ting
Såååå.... her er te-boksen min som jeg kjøpte
i en herlig liten butikk i Svolvær som
jeg dessverre ikke vet navnet på!!!
Disse koppene er Store og gode,
kjøpte de på Indiska for noen år siden da jeg
bodde i Oslo. De kan brukes til både
drikke og blomster!! Jeg synes de er veldig fine!
Så har vi da det grufulle...... men mest fantastiske
med hele kjøkkenet vårt!
SPISKAMMERSET!!!!
Det skal selvfølgelig pusses opp... men vi har bare ikke
prioritert det enda.
Men jeg ELSKER spiskammerset.... det er massevis
av plass til alt mulig rart :-)))

Hylleknektene !
Jeg er så glad i de! Jeg synes
liksom at de gjør masse av
hvordan kjøkkenet ser ut! Var så strålende
fornøyd da hyllene kom på plass!

Pappelina-ryen min!
Praktisk og fin! Jeg ønsker meg
en til!! Kanskje med blomster !?

Og kjøkken-plassen min!
Her sitter jeg å spiser frokost og leser
blader og her bakes det og
kokkeleres det!
Jeg er i det hele tatt veldig
glad i kjøkkenet :-))


Da håper jeg at disse to flotte bloggerne vil
være med på denne utfordringen også :-)

Frk. B

&

Muskatt og Kademomme-Kjersti


Helgen nærmer seg igjen og jeg er i full planlegging
av bursdagsfeiring både lørdag og søndag.
Vår lille Leonora fyller 1 år
i neste uke :-)
Så på lørdagen blir huset fylt av småtasser,
og søndagen blir familie!!

Ha en super onsdag!!!!

4 kommentarer:

  1. Takk for koselig hilsen i dag:)
    Jeg tar utfordringen..whææ..skal vise litt kjøkken:)

    Utrolig fint hos dere!
    Lykke til med bursdagsfeiring!!

    SvarSlett
  2. Her var det mange flotte kjøkkenting. Likte spesiellt godt Tea boksen!
    Takk for tipset ang sengegavl. Har sett bilder av det du beskriver og det er ett godt alternativ. :) Jeg vet ikke hva vi ender opp med - forandrer mening hver dag :)

    Lykke til med bursdagsfeiringen!! ;))

    SvarSlett
  3. Tusen takk for den koselige hilsenen!
    Skal si at jeg fikk vann i munnen når jeg scrollet meg nedover på bloggen din!!!

    Lykke til med feiringen i helgen!!!

    Vennlig hilsen Anita

    SvarSlett
  4. Den Te-boksen er bare råfin altså! Ønsker meg en sånn..:) Men du vet ikke hvilken butikk det var? Ligger noe til deg på bloggen min:)

    SvarSlett