søndag 15. februar 2009

En God Helg:-)

Da jeg kom trøtt og sliten hjem fra jobb på torsdagen
lå det en pakke til meg på kjøkkenbenken.
Jeg tenkte det kanskje var ny bok fra
Hobbyklubben. Jeg åpnet opp... men neida
her var det ikke noe faktura.
Inne i pakken lå denne fantastiske boken:-)
Ikke noe notat... ikke noe brev.. jeg kjente ikke
igjen skriften utenpå og skjønte ingenting!!!
Jeg spurte Mannen om det var han som hadde
kjøpt den til meg... nei det var det nå ikke.
Når det var avklart så var det bare en
til som stod øverst på listen til å finne
på noe så fint til meg!!!!!!
Jeg ringte til mamma.. og joda... det var hun
som hadde sett denne på en av de andre
fine bloggene der ute og kjøpt den og fått den sendt til
meg!!! TUSEN TUSEN TAKK MAMMA!!!
Til alle andre som IKKE har den... det er
en utrolig fin og inspirerende bok. Jeg blar og blar og
koser meg skikkelig med den boken altså!!!!


På fredagen var jeg innom *HUSET*
på Leknes og der fant jeg nå dette fine
fatet med glass i bunnen. Jeg kjøpte en liten
blomst til å ha på og så danterte jeg det
da jeg kom hjem. Lysestaken er en gammel
sak i bronse som jeg har sprayet med sølvspray og
så har den fått en fin lysmansjett på seg:-)

Litt mer grønt ble det sammen med den
fine potten. Den saken som står til høyre er
en sak som skal henge...
Jeg har kjøpt to stykker med tanke på at jeg
skal ha de utenfor til våren med noen fine
planter i :-) Gleder meg til våren!!!!

Hmmmm... det ble visst mye shopping på meg
denne helgen.. men det var så utrolig masse fristende
og fint!!!!
Disse store krusene er fra SIA.. jeg syntes de
var så utrolig fine.... og igjen.... jeg ble tenkende
på deilig lemonade eller iste i dem til
sommeren. De var så friske i fargene..... akkurat
nå frisker de opp hyllen på kjøkkenet:-)

Mens Lillesøster sov den første luren sin i dag
så ville Storesøsteren i huset
lage muffins! Så takket være en herlig ferdigblanding....
så ble det muffins på 1... 2.... 3 :-)

Vispet sammen eggehvite og melis
(i går lærte jeg nemlig av rigmor hvordan man skal lage ordentlig glasur!)
og så tok vi
litt rødt i den ene posen sånn at det ble en
fin rosafarge! Og så måtte vi jo hente
frem litt pynt:-)
Beklager at dette bildet ikke ville være med oss
rette veien.... men sånn så det i hvertfall ut
etter vi hadde fått pyntet de!

Nikoline var strålende fornøyd med
resultatet og koste seg masse med sin
store rosa muffins:-)
Vi har hatt en strålende helg med
nydelig vintervær og vi har kost oss masse:-)
Jeg ønsker alle sammen en flott start på
en ny herlig uke!!
TUDELU:-)

5 kommentarer:

  1. Hei igjen du! -Gratulerer med ny bok! Den er helt fantastisk, det kan jeg skrive under på:) Så søte muffins du har laget!
    Ha en strålende uke!

    SvarSlett
  2. Så koselig med boken da! Noen ganger er mødre helt fantastiske å ha! ;o) Akkurat de koppene har jeg også sett på! Det er jo så nydelig farge på de! Og ikke så gale i pris heller.. Tror jamen meg jeg må ut og kjøpe..:o) Ha en fin-fin dag!:o)

    SvarSlett
  3. For en flott overraskelse! Det var snilt av mammaen din:) Så fine ting du har kjøpt, og muffinsene så nydelige ut! ha en fin ny uke:) klem fra silje.

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig blogg du har!!

    SvarSlett
  5. Lucy you, kos deg med boken:)Koselog gjort av mammaen din. Jeg har boken på min ønskeliste!!
    koselig pyntet brikke:)
    Ha en fin uke!
    Klem Linda - ♥ -

    SvarSlett