søndag 1. februar 2009

Enda en deilig helg over!

Vi har hatt en kjempekoselig søndag. En god tur
ute med ungene, rydding i kjeller, og til slutt en
liten tur til familie. Ungene var jo da
helt ferdig og sovnet godt før kl. syv.
Disse bildene ble tatt forrige helg da vi var
på stranden :-)
Ise Pise kaldt, men det er jo så utrolig
fint ! Dette er på Haukland Stranden.


Jeg synes det er en så uendelig vakker
natur her i Lofoten.




Og dette er Uttakleiv



Så venter en ny uke i morgen og det er bare
en uke til Morsdag :-) Jeg holder nå på med et lite
prosjekt til min veldig veldig snille gode
mamma..... men det blir forholdt hemmelig til
dagen er over siden hun følger med her ;-))

HA EN FIN FIN UKE !!!!
TUDELU !!
Posted by Picasa

8 kommentarer:

  1. For et utrolig vakkert landskap!! Må bare komme meg opp til Nord-Norge og se hva dette langstrakte landet vårt har å by på.. Super-fine bilder! :o)-Linda-

    SvarSlett
  2. Å herlighet, er det slik det ser ut i Lofoten. Det var jo råflott natur!

    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min.

    SvarSlett
  3. Ja er redd jeg vill sett ut som en galning der oppe med kameraet klistret til ansiktet mitt!!! Min mann sin mor er født i Ballangen og faren i Lofoten så vi må vel ta oss en tur ja.. Har snakket om å leie oss en bobil og kjøre oppover.. Sikkert nydelig! :o)

    SvarSlett
  4. Blir jo helt stum av slike bilder, så utrolig vakkert!

    Ønsker deg ei fin uke!

    SvarSlett
  5. heisann.du verden så fine bilder..ja nord norge genertelt e vakkert..så fint dere har gjort det i huset....å mer å ta tak i skjønner jeg...kommer sikkert innom igjen, for her var det koselig....

    SvarSlett
  6. å du å du så flotte bilder! om jeg nå ble nysgjerrig............ ja det kan du tro!
    knuseklem fra mamma

    SvarSlett
  7. Har bare vært en gang i Lofoten, og det var kjempeflott der..( var der en sommer hvor det var varmerekord i sør, så kun tåke vi...likevel uforglemmelig.)

    Flotte landskapsbilder!

    SvarSlett
  8. For noen fantastiske nydelige bilder!

    SvarSlett