tirsdag 27. januar 2009

Ny Liten Seng!

Da har vår største lille fått seg "storseng" !! Og gjett om hun
er stolt. Nå har vi snakket om det en stund og endelig fant vi
en enkel hvit uttrekks seng som store lille skulle få! Og her er
bildene fra da hun skulle prøve den for første gang!







Bildene er tatt i sort hvitt fordi at jeg kan ikke få meg til å vise
det i farger. Det er så grusomme forferdelige farger både
på gulv og vegger at jeg får litt vondt i meg.
Men det skal jo taes i løpet av året.
Men foreløpig så blir det i sort/hvitt altså :-))

6 kommentarer:

  1. Så herlig seng da!! :o) Blir kjekt å få tatt hele rommet tenker jeg.. ihvertfall hvis du ikke liker fargene.. Når det gjelde rkjolene jeg lager så er de fremdeles litt på begynnerstadiet..Må perfeksjonere de litt hvis jeg evt skal selge de.. Men veldig gøy å lage, og jeg som ikke har jenter engang! ;o)

    SvarSlett
  2. Så herleg lita jenta!! Tenkjer ho er stolt når ho har fått stor seng!

    SvarSlett
  3. Hei hei! Takk for koselig kommentar hos meg :) Ser det var ei pie her som var veeldig fornøyd med å få seg stor seng ja...! Veldig praktisk også, med uttrekksseng :) Nå ser jo ikke jeg fargene her nei, men ellers ser jo rommet koselig ut. Men det blir nok deilig når du får det akkurat slik som du vil ha det etter hvert... ;) Ha en fortsatt fin dag! Synnøve

    SvarSlett
  4. Stor stas med ny seng:) Heldig liten pike du har, håper hun sover godt om natten i sin nye seng!!
    God natt her fra Bergen:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  5. Veldig kjekt å lese bloggen din, den var jo bare superfin! Jeg er helt "grønn" på dette feltet, men jeg kommer ofte til å titte innom for å følge med på alt som dere gjør i huset, og ikke minst de skjønne tantongan mine!Gler meg til å se dere alle når vi kommer til Lofoten i mai. Klem; Anita

    SvarSlett
  6. Hei
    kjempe fin blogg!!! hvordan legger du til litt farge i et svart/hvitt bilde?

    SvarSlett