onsdag 21. januar 2009

Tenker på Sommer!

Ja da sitter jeg her inne og hører på at det blåser
kraftig og regner som bare det ute.
Da måtte jeg bla litt i bilder fra i
fjor sommer. Å så jeg gleder meg til både
våren og sommeren kommer. Det tar jo litt lenger
tid å få vår her oppe i forhold til Bergen, men det er så
fantastisk godt når den kommer!
Bildene er tatt i mamma sin hage.. der har hun
fantastisk mye deilig.
Flotte blomster av mange slag, jordbær, bringebær,
epler, plommer, poteter, gulrøtter, squash, masse
forskjellige urter og mer. En fantastisk hage altså!!




Og innimellom alle naturens blomster.. så er da altså min
andre lille blomst :-) Her var
hun jo bare en liten knott .. ååhh så deilig!



Ja jeg vet det er lenge igjen til sommeren...
men det er godt å se litt på bilder og lukke øynene
å tenke på hvor deilig det er med sol i fjeset,
deilige sommerkvelder med reker og vin,
bølgesus, plasking i vannet,
små barnekropper løper rundt med
sommerkjoler....ja det er en deilig tid! :-)
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Å;åååå for noen nydelig bilder som minner om sommer:) jeg elsker bær, blomster,sommer og sol!! Nyter sommerdagene,og jeg ser frem til vår og sommer!!
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg:)
    Natti
    Klem Linda

    SvarSlett