onsdag 7. januar 2009

Nytt Speil!

Her før jul var jeg innom den fine "hus og hjem" butikken "HUSET" på Leknes. (Og der inne er jeg ofte altså!!) Og der fant jeg et fantastisk fint "fønespeil" til badet. Det var så nydelig fint.. men da jeg så prisen så tenkte jeg at jeg får nok bare la det være. Men så har det rett og slett ikke forsvunnet fra tankene mine og hva er det nå?!?!?! Jo Januar salg!!!! Og gjett hvem som fikk seg dette utrolig fantastisk fine speilet til redusert pris i går.. JO MEG!!!!! Det kom fort på plass og jeg er så utrolig fornøyd med kjøpet!!!!!







3 kommentarer:

  1. Hei der oppe!
    Så fantastisk kult at du har lagd deg en blogg :)
    Skulle akkurat til å legge meg for kvelden, men nå fikk jeg en kjempefin unnskyldning til å holde meg litt mer våken hihi.
    Så UTROLIG flotte før og etter bilder, skal si dere har stått på!!!
    Sant det er deilig med enebolig? De tar utrolig mye plass disse små :)
    Ja nå er vi tobarnsmødre og tilbake i jobb gitt, litt kaos til tider men men det er nå bare slik det blir de første årene. Synd dere ikke er ofterer i Bergen...
    Hils masse til Tore og de små, så gleder jeg meg veldig til å følge deg videre hurra hurra hurra!
    Stor klemm fra oss 4

    SvarSlett
  2. ja, så prøver jeg igjen. har nå opprettet en google-konto. speilet er bare nydelig og du er likeså!!!!! knuseklem fra mamsen

    SvarSlett