mandag 23. februar 2009

Så va det på an igjen....

.... men herlighet.... det er jo godt med ny uke også!!
I går lagde jeg og storesøsteren her i huset
Chocolate Chip Cookies !

Det er en stund siden jeg har laget de nå.. pga av at

de er så vanvittig gode :-)))

Det går bare ikke an å ha de liggende. De forsvinner

på en to tre :-)

Men i går var det perfekt å lage de siden vi var

bedt på middag til Svigerfar!

Da er det det jo bra med noe godt til kaffen :-)

NAM NAM!

Disse måååååå prøves altså.

Du blir hekta :-)

Her finner du den fantastiske oppskriften!!!
Og så vil jeg gjerne benytte anledningen til å
takke for koselige kommentarer og ikke minst må
jeg takke for alle de gode rådene og tipsene jeg får
og plukker opp fra de fantastiske
bloggerne som er der ute :-)
Det er utrolig hva man kan lære altså :-)
Et stort SMIL i fra meg :-)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar