søndag 9. februar 2014

OSLO

 
 
Jeg bodde i Oslo i knappe to år før
vi bestemte oss for å prøve å få barn.
Da var valget mellom å flytte til Lofoten
eller til Bergen.
 
Jeg tilpasser meg egentlig til det meste
og syns det hørtes stille og rolig ut å
flytte til Lofoten :-)
 
 
 
 
Så var jeg jo så utrolig heldig som
fikk muligheten til å kjøpe en klesbutikk som jeg
og en venninne nå har drevet i 5 1/2 år.
Og en gang i året får vi da oss en tur
til Motemessen i Oslo!
 
Så nå har vi vært borte i fire dager og har
jobbet, hatt innkjøp av klær til skolestart til
butikken hos diverse leverandører.
 
(til og med en del julekjoler er forhåndsbestilt!!!!)
 
Her gjelder det å holde tungen rett i munnen :-)
 
 
 
Men vi har jo også hatt litt tid til å
KOOOOOSE oss!!!!!
 
F.eks så er en frokost på
Bagel & Juice
virkelig å anbefale!!!!!
 

Har vært på diverse restauranter men
kan virkelig anbefale en herlig atmosfære og
deilig mat hos SüdØst på Grünerløkka.
 
Har ikke bilder fra Hanami på Tjuvholmen....
men UTROLIG god mat!!!!!!
 
 
Litt skitvær var det .... men når vi hadde
fri på lørdag så var det bare nydelig vær!
Så såååå heldig har vi vært!!!!
 
 

 
Blir alltid like fasinert over hvor vakkert
det er over skyene! Vi har hatt en flott flytur i dag
selv om det selvfølgelig er opp og ned både en og to og tre
ganger før man endelig lander i Lofoten ;-)
 
Håper alle der ute har hatt en deilig helg!
 
Back to work i morgen :-)
 
 

2 kommentarer:

  1. Så koselig uke du har hatt, jeg elsker sushi, den så jammen god ut! Ha en fin, ny uke hos deg!

    SvarSlett
  2. Så deilig med en Oslotur og så mye god mat. Jeg har lurt på hvordan du endte i Lofoten, nå vet jeg det :-)

    SvarSlett