torsdag 15. mars 2012

Japansk hjemmelaget godteri

Den yngste prinsessen her i huset er en razer på
youtube! Der fant hun en video med en som laget
hjemmelaget gele-godteri! Denne har hun sett på 
om og om og om og om igjen!!!!


Og siden jeg er en razer på ebay.... så måtte
jo jeg inn der å se om jeg fant dette greiene her!
 

Og det gjorde jeg!!!!
Hun ble bare såååå suuuuperglad og
var virkelig superivrig på å lage det!
 

Jeg må jo si at jeg ble ganske fasinert jeg også
over denne lille pakken. Basis fargene blå gul og rød...
og så brukte vi vann til å blande sammen andre farger.
 
 

Så ble det da gele-godteri med 
fine farger :-)
 

De var superkonsentrert og de syns det var
veldig gøy...... men de smakte ikke noe særlig ;-)
Men hva gjør det... ungene storkoste seg og
da er mor godt fornøyd også !!

Tuuuuudeliduuuuu !!!!!


 

1 kommentar:

  1. Herlig! Heldige jenter som har en mamma som finner på så mye moro sammen med dem :)

    God helg!

    SvarSlett