onsdag 10. mars 2010

På sin rette plass


Jeg hørte nettopp på radioen at
snart skulle hele landet få mildere vær
og at vinteren sakte men sikkert skulle
gå over i vår :-) Men først etter en helg
med snø og nordavind!!!

Nå begynner det jo å bli lysere ute og
om ikke lenge så bytter jeg ut alt av lysestaker
med blomster :-) Når det er lyst hele døgnet
rundt ser jeg ingen grunn til å tenne stearinlys!

Denne holderen på veggen fikk jeg av min
herlige skjønne søster m familie til jul!
Den falt godt i smak kan du si!
Men jeg har liksom ikke funnet helt ut
hvor den kunne få sin rettmessige plass!
Men det har jeg altså nå!!!!!


Og det er heller ikke lenge til påske gitt!
Jeg har nedtelling til påske...
da skal jeg på husmorferie!!!
Ååååååå så jeg gleder meg :-)

Då skal eg reise hem te ho mor :-)


Frøene mine spirer i kjelleren og det er så
spennende å se når et lite frø utvikler seg til
fantastiske blomster!
Jeg gleder meg til vår og sommer!!!!


Ha en herlig onsdag....
snart helg :-)))))))



3 kommentarer:

  1. Er skikkelig værsyk i dag:(

    Vil ha bedre vær!!!!!!!!
    Fikk telefon fra sønnen i Oslo som inviterte meg på besøk for å nyte at snøen smelter, men det vil jeg i alle fall ikke.
    Blir nemlig bare enda mere værsyk når jeg kommer hjem igjen til full vinter!

    Må kanskje kjøpe noen vårlige planter så humøret stiger noen hakk:))
    Ha en humørfylt dag:)))

    SvarSlett
  2. heia; den passet jo mitterst i blinken den der! såååå koselig krok! husk å avtale vanning av spirene da, før du reiser..... smask fra mamma

    SvarSlett
  3. Så koselig du har det hjemme hos deg! Enig med deg, den passet perfekt!

    Vår blir det nok uansett snart, her aner vi konturene av den og det smelter litt mer snø for hver dag som går.. Deilig!

    SÅ flink du er som har sådde allerede, jeg har foreløpig bare tenkt tanken..

    Håper den nye uka bringer deg noe godt!

    PS! Så søte jentene var utkledd ♥

    SvarSlett