fredag 5. mars 2010

En koselig helg i møte....


Så var det blitt fredag og jeg må si
at denne morgenen har vært meget
produktiv !
Muffinsene er klar... ostekaken
påbegynt og deigen til chocolate chip cookies
er i kjøleskapet!
Men snart må jeg nok komme meg
avgårde på jobb :-)


For her skal det feires i to dager i helgen..
og det skal bli såååå koselig!
Den minste snuppen her har fylt 2 år!
(helt utrolig)


Så nå skal vi feire med både
med venner og familie i helgen!




Så da får jeg hilse til resten av familien
i Bergen og si at jeg kunne ønske
dere var her med oss :-)


Ønsker dere alle sammen i
vårt herlige vidstrakte land
en fantastisk koselig helg :-)


6 kommentarer:

  1. Koselig blogg du har, lykke til med feiringen i helgen. Ta en titt i bloggen min der er noe til deg

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med 2 åringen!! Og ja - vi skulle så gjerne vært der og feiret tantegullet :) Aldeles nydelig bilde av begge prinsessene!! Klem, Anita

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med en flott to-åring:)

    Ha ei trivelig helg!

    SvarSlett
  4. Så flotte jentene dine er! Gratulerer så mye med 2 åringen, herlig alder. Tiden går fort - så ta vare på den. Så flink du har vært til å bake. Håper du har litt velfortjent fri i helgen og at dere får en fin feiring!

    SvarSlett
  5. Åh..som jeg skulle ønske å kunne være der med dere!!! Savnet etter gulljentene er stort ♥ Dere får sikkert en flott feiring -2 dager til endes! Hils alle sammen og kos der masse ♣
    Jeg gleder meg stort til å se deg snart min skjønne søster!! klem klem

    SvarSlett
  6. Så flotte jenter!! Moro med bursdag da!!
    Fant deg på en annen blogg, det var jo koselig:)
    Jeg er relativt fersk i blogge verden,men trives veldig godt.
    Så koselig hjem du har og bloggen din er flott!!
    Legger meg til på følger listen jeg,så kan jeg titte inn igjen!!
    Ha en flott søndag
    Klem Mona

    SvarSlett