onsdag 17. februar 2010

Strikket Lue !

Og dette er faktisk mitt
100 'de innlegg :-)
Jeg er nok ikke av de flinkeste bloggerne
som har nytt innlegg hver dag ... men jeg
synes det er veldig gøy og jeg følger med
de andre fantastiske bloggerne nesten hver dag!


Her i det vakre nord har det falt mye
snø igjen og det er "winterwonderland" igjen!
I dag har jeg vært å både kjøpt og sådd frø
så nå skal jeg glede meg over isbokser stående
i vinduskarmen :-) Ikke akkurat vakkert...
men det som kommer opp skal bli nydelig
vakkert når det blir vår og sommer!
Ååååå så jeg gleder meg!

Og her er luen som jeg har strikket
til min kjære mamma til
morsdagen! Det er godt jeg har fine
små modeller å prøve dem på :-)

Ja og sånn går det jo også an å
bruke den :-)
Og så begynner jeg å få teken på
heklede blomster :-)
De er jo så fine å pynte med !

Mamsen ble i hvertfall veldig glad
for den!

Nå er onsdagen snart over og
det begynner å nærme seg helg ... igjen!

Gleder meg til lørdag kl 16.... da er
det helg for meg og mine :-)

Tudelidu :-)





9 kommentarer:

  1. Kjempe fin lue og pynt :o)
    Kjenner jeg må lære meg å hekle sånne ;o)

    Ha en fin kveld og kommende helg!

    SvarSlett
  2. Og ikke minst fine modeller ;o)

    SvarSlett
  3. Kjempefin lue. Ikke rart at Mamsen ble glad. Men aller finest var nå modellene da ;)

    SvarSlett
  4. Søt lue, og veldig søte modeller :o))

    SvarSlett
  5. Så vakre blomster!
    Søt lue!! Er den vanskelig å hekle?

    Her har vi følelsen av vår i luften i dag til tross for at det enda ligger mye snø her.

    Men solen skinner og snøen smelter...

    Ha en fin dag!

    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Så fine lue! Og så fine jenter du har! Flink er du som har sådd, jeg har de beste intensjoner om å få sådd litt i år jeg og..

    SvarSlett
  7. Skjønner godt at du er fornøyd med både lue og avkom:))))

    SvarSlett
  8. Er det lov å spørre om oppskrift på lue og strømpene lenger ned? Jeg har en svigermor som strikker... ;)

    Vibeke :)

    SvarSlett