torsdag 4. februar 2010

Lys/blomster-fat fra Riviera Maison

Hjelp!!!
Tiden går så utrolig fort og dagene flyr avgårde.
Akkurat nå gjør jo ikke det så veldig mye....
for jeg gleder meg veeeeeeldig til våren
og til at snøen forsvinner.
Selv om det er nok en GOD stund til det
skjer her i det vakre nord :-)


Nå er det da deilig å fylle huset med litt
vårlige farger og tulipaner er jo bare vakre!!!!



Dette fatet med seks forskjellige
vaser og telysholdere fra
Riviera Maison fikk
vi fra min svigerinne og svoger
i julegave!

Jeg ble superglad for det!
Syns det er såååååååå fint!
Og det er tente lys og blomster
i det hver dag!


Fremdeles er det mørkt om kveldene.. og
det synes jo jeg er veldig deilig.
Å tenne masse lys og kose oss !

Men gleder meg til det blir enda
lysere ute :-)
(og gjerne litt varmere :-)

Det nærmer seg helg...
tudelidu :-)




3 kommentarer:

  1. Utrolig flott fat! :)
    Jeg gleder meg også til lysere tider, men vi får kose oss inne med stearinlys enn så lenge! :)

    SvarSlett
  2. Flott fat - jeg har noe tilsvarende. God helg til deg og dine. Klem fra Jannicke

    SvarSlett
  3. Hei hei... ligger en utfordring til deg på bloggen min ;)

    Ha ei finfin helg på den andre siden av tunellen ;)

    SvarSlett