fredag 22. mai 2009

Loppis og litt annet :-)

Det er så fint med litt grønt på
kjøkkenet,
så her har jeg fått på plass litt
persille og sitronmelisse.


Og i går var jeg så heldig å få
være med på loppis.
I en privat hage.... en således
fantastisk hage. Det var
forferdelig dumt at jeg ikke tok
med meg kamera.. for det
må jo være det koseligste
loppemarkedet jeg noengang har vært på :-)

Men jeg fant altså denne saken her!
Jeg synes jo den var kjempetøff.. så
den ble med meg hjem!!

Foreløpig står den på trappen og pryder
inngangen med litt bjørk i :-)



Og så er endelig Knottene
kommet på plass på mitt nokså mye
omtalte Spiskammers!!!!







Jeg bladde gjennom bildene fra
17. mai og fant ut at jeg måtte
vise litt flere av mine små
herlige troll :-)


Hun har fått seg trampoline!!!
Gjett om det er populært!!!!
O hei hvor det går :-)


Og så har de fått seg lekebord
så man kan ha litt vann i og
litt sand og steiner og sånt.
Å du hildrane det er gøy med vann!!


Og nå har lille tøtta gått i over
en måned. Det er så artig nå som
hun tusler avgårde!
Prater gjør hun også...
men vi forstår dessverre lite av det
som blir fortalt :-)

Ønsker alle en deilig helg!




3 kommentarer:

  1. Kjekt med loppis!! Du.. har jeg glemt å gi deg knapper, mansjettknapper og bunadsko til småprinsessene?

    SvarSlett
  2. Herlige jenter!
    At du tør ha den flotte flaska stående ute? Her blåser alt overende og knuses :(

    God helg!

    SvarSlett
  3. Så fine knottene ble! Nydelig farge på de..

    Herlige bilder av jentene dine fra 17 mai!

    God helg!

    Klem M

    SvarSlett