onsdag 13. mai 2009

En strikkegenser til en liten knette !

Ja vi begynner da med et bilde på
skakke og jeg har prøvd og prøvd å få snudd
det.. men det vil bare ikke.. så
sånn blir det i dag :-)
Da dette bildet ble tatt var det 1 februar!!!
Så dere kan tro jeg er glad for å endelig
være ferdig med den !!

Det tar sin tid når jeg har
masse andre prosjekter som driver å
drar i meg.
Rett før ungene skal i seng så
begynner hjernen min å elle melle...
hva skal jeg holde på med i kveld?!?!?!
-Skal jeg ha en sofakveld med strikking...
-plante blomster.....
-ha date med symaskinen ?!
-skulle jeg har sprayet den derre vasen ..?
-eller skulle jeg ha gjort noe med den
lille kommoden????!?!??????
-kanskje jeg skulle ha prøvd å redigere noen bilder..
( ja det var lurt )
-hmmmm... oy det er jo endel bursdager
fremover.. kanskje jeg skulle ha laget
noen kort!
-uff.. det er jo lenge siden jeg har laget noen sider
i scrappebøkene til jentene.. det burde jeg
absolutt ha gjort!

Ja sånn går det..
jeg tror ikke at mannfolk har det sånn!!
Nå ble jeg i hvertfall ferdig med
genseren til lillesnuppa og jeg ble veldig
fornøyd!


Jeg er selvfølgelig i gang med et nytt
strikkeprosjekt.. men dere ser jo hvor
lang tid det tar... he he....
så kanskje det blir bloggifisert
om et halvt års tid :-))
Ha en fortreffelig herlig onsdag!
Midt i uken .. snart på tide å
gjøre i stand bunader til 17. mai!!!!!



7 kommentarer:

  1. Så skjønn genser da!
    Du er jammen meg god som i det hele tatt får fullført sånne prosjekter syns jeg. Selv har jeg en tendens til å få ferdig småprosjekter, men har en del halvferdige gensere og vester:)
    Kjenner meg igjen i din elle melle.. Når jeg først har en frikveld så er det mye man har lyst til å sette fingrene i.
    Godt det er sånn egentlig, og at man ikke har noe å sitte oppe for.
    Eller hva?:)

    Ha en fin kreativ dag!

    Klem fra Frk.B

    SvarSlett
  2. Ble kjempe fin genseren!! Jeg er desverre ikke noen kløpper på å strikke, men må nok prøve å lære meg en gang, er jo såååå fint. Nå går det i hekling.
    Så moro at jentene våre har like navn:-) Jeg elsker litt spesielle navn.

    Håper du får en fin dag.

    klem

    SvarSlett
  3. For en flott genser! Heldig tulle som kan nyte dagene med denne på.

    SvarSlett
  4. Den ble jo kjempefin! Flink er du! Jeg hadde så lyst på make fanakofter til jentene mine, men jeg fant ut at hvis de noen gang skulle kunne bruke de på likt måtte jeg strikke i størrelse 10 og 14 år (barna mine er 2 og 5) Jeg er så UTROLIG TREIG å strikke! Så for å spare meg selv for aggresjon og frustrasjon bestilte jeg faktisk to på husflidslaget! Overraskende billig, og profesjonelt utført! Hadde selvsagt vært artigere om jeg selv hadde strikket, men jeg er altså ikke like flink som deg:) bra jobbet, og gleder meg alt til å se neste prosjekt!

    SvarSlett
  5. Takk for koselig melding på bloggen min.. koselig side du har- og så mye fint du lager :-) ha en fortsatt fin uke :-)

    SvarSlett
  6. For en skjønn lita jente du har! Og genseren kledde jo henne så godt.. Syns du er flink jeg som har fullført prosjektet, gjør jo ikke om det tar litt tid. Og menn tenker nok ikke like mye som oss nei.. *fniser*

    Ha en fin feiring til helgen!

    SvarSlett
  7. Nydelig genser!! :o) Du er superflink! Det der hadde jeg aldri klart..eller hatt tålmodighet til..:) Og prinsessen var jo helt nydelig i den:) Klem

    SvarSlett