mandag 31. mars 2014

VOGN-TEPPE

Nå har det vært stille på babyfronten en stund!
Men endelig skal en herlig venninne av meg snart
få sin første prinsesse!
 
 
 
 
Så da kunne jeg jo sette i gang med å strikke noe
fint til den lille! Jeg var utrolig glad i vogn-teppene
som jeg hadde til mine prinsesser og det er noe
som kan brukes masse og i lang tid fremover!
 

 
 
Kan rett og slett ikke huske hvor jeg fant oppskriften.. men
det er jo et superenkelt mønster! Perlestrikk rundt
og glattstrikk i midten.
Hjertet er brodert på i etterkant :-)
 
 
 
 
Teppet er mottatt og nå venter vi alle i spenning på
å høre når prinsessen melder sin ankomst!!
Vi gleder oss alle sammen !
 
 


12 kommentarer:

  1. Så enkelt og pent teppe!
    Enig med deg, vi bruker også vognteppene våre masse :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det ble jammen ikke så verst :-) Jenten min på 6 har fremdeles et av teppene i sengen :-)

      Slett
  2. Så nydelig! Heldig er mottakeren.

    Jeg syr på mitt første lappeteppe som skal gis bort i barnedåp til søndagen. Jeg kan ikke helt forstå at jeg begynner med noe "så stort" og attpå til en gave. Menmen, jeg kommer nok i mål og det blir sikkert, kanskje, bra nok.

    Her på østlandet har våren virkelig kommet og barna gikk i shorts i går. Håper dere også har fått kjenne på vårfølelsen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Åhhhh håper du blir ferdig med det! Gleder meg til å se det! Det er i akkurat denne tiden det er tungt å bo i Nord! Når det er shorts vær andre steder og her er det kuling og snø! Fisj! Men men... Våren kommer plutselig her også ;-)

      Slett
  3. Dette var lekkert, mottaker blir sikkert kjempehappy når hun får dette :) Klem fra beth

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk! Mottaker ble veeeldig glad for det :-)

      Slett
  4. Så fint!!!!! :D Heldige lille prinsesse.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi :-) ja en prinsesse må jo ha et fint teppe! Hjerte-teppe sådann ;-)

      Slett
  5. Så vakkert det ble ❥
    Og så har jeg kjøpt den makiduppedingsen du tipset om - så nå gjenstår det bare å teste den ut! Jeg gleder meg :) Takk for tipset!

    SvarSlett
  6. Så nydelig vognteppe du har strikket:)
    God påske:)

    SvarSlett