torsdag 18. april 2013

Vott-Votter-Vottene

 Nå tror jeg at jeg tar en pause fra
Selbuvott-strikking!!!
Ha ha ha ha ha... ja ja ihvertfall til
vi trenger å bruke dem igjen ;-)



Bruker jo dem til stadighet.... 
til og med så hender det at de må i bruk
i juni måned også!!!!!


Men nå håper jeg jo virkelig at det
snart blir litt vår utenfor!
Gleeeeeeder meg til blomster og gress,
og barfoter og solbrenthet!!!!


Så var det bortimot helg igjen!!!!
Gurimalla kor fort tiden går! YEY!!!!!!!!!
Det e snart sommer og syden-tid!!!! I LIKE!

God helg alle!!



3 kommentarer:

  1. Ja, det er alltid lurt å ha et par votter liggende når vi bor så langt nord som vi gjør;)
    Nå regner det her i Tromsø og snøen tiner i full fart, heldigvis.....
    Ha ei god helg!

    SvarSlett
  2. Jeg bor mye lenger sør, men har alltid votter på lur. Selv om sommeren har jeg et par på lur i bilen. Kalde bilratt tidlig på morgenen er ikke gøy.... og det skjer i sommer-Norge :(

    Vottene dine er helt nydelig.

    SvarSlett
  3. Nydelige votter!

    Tusen takk for varm hilsen på bloggen min, den satt jeg pris på! Jeg har flere ganger tidligere i år forsøkt å legge igjen hilsner her hos deg, men har ikke fått det til da iphonen lenge ikke fikk det til. Men jeg har vært her og kost meg med det fine du lager.

    Håper du er godt i gang med stilkinger og andre vår forberedelser.

    SvarSlett