onsdag 11. april 2012

Cupcake Kjole


En FANTASTISK påske er over hvor
vi har hatt besøk av mormor og beste-egil!
Det har vært snø og fint om hverandre... men vi har
virkelig kost oss. Både ute og inne :-)
Kveldene har gått til å drikke champagne og strikke!!!!
Da er livet heeeeerlig !!!!!
 

Jeg ble ferdig med denne i dag og jeg er
strålende fornøyd!!!!!
Min første kjole med mønster!!!!
 

Men nå tror jeg det får bli noen småprosjekter :-)
 

Det nærmer seg jo forhåpentligvis seg vår 
snart og da er det jo så mye annet jeg skal gjøre!!!
Blomster.... male saker og ting... ordne på altanen....
Åhhhh gleeeeeeder meg :-)
 

Håper alle har hatt en like fin påske som 
jeg har hatt!

TUDELIDU !!


4 kommentarer:

  1. Nyyyydeleg!! Denne har eg og lyst til å strikke, men eg har ingen å strikke den til... :(

    SvarSlett
  2. Utrolig flott kjole:))))))

    SvarSlett
  3. Den var nydelig!
    Håper lørdagskvelden er god :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Herlig! Så morsomt med cupcakes. Du er flink!

    SvarSlett