mandag 14. februar 2011

Drømmehuset

Velkommen til den nye vakre
interiørbutikken i Marken 6
i Bergen By !
Intet mer... intet mindre
Her i Drømmehuset
finner du alt du trenger
for å sette prikken over i'en
i Drømmehuset ditt :-)

Min vakre svigerinne har åpnet
interiørbutikk.
Det har vært hennes store
drøm i mange mange år
og endelig er den blitt realisert!


Mesteparten av
Lene Bjerre Design
sitt sortiment
finner du her

I fantastiske lokaler
med den koseligste betjeningen
i Bergen by :-)


Her er det
mye som frister !!






Ta turen innom
DRØMMEHUSET
Denne butikken bare MÅ du se :-)





4 kommentarer:

  1. Ja,her var det mangen nydelige ting!!!Gleder meg til neste by tur,da skal jeg innom ;) Har allerde sett meg ut noen ting på bildene jeg vil ha i nye huset !Ha en nydelig uke Charlotte <3

    SvarSlett
  2. Så flott det ser ut. Men litt for langt unna for meg, dessverre:)

    SvarSlett
  3. Så kjekt! Jeg er i sentrum hver lørdag, og det skal ikke bli lenge til jeg tar turen innom!

    SvarSlett
  4. Kjempefin butikk! Anbefales!! :-)

    SvarSlett