mandag 8. november 2010

Til & Fra Merkelapper


Noen små søte tykke sokker ble til
her for en stund siden også... til
en liten frøken som vi er så heldig å ha
til nabo :-)


Og så har jeg laget
Til & Fra lapper til julegavene
som snart skal pakkes inn :-)


Koste meg med litt
klipping og liming


Så nå må jeg snart bli ferdig med
alle julegavene sånn at jeg
kan begynne å få de pakket og
ikke minst...
sendt dem avgårde :-)


Dette er en HVIT mandag!
Snøen har dalt og det er nyyydelig ute!

Stearinlysene er tent og
det er deeeeilig å være inne :-))

3 kommentarer:

  1. Hei, hei
    For noen søte babysokker og nydelige til-og-fra lapper - du er kjempeflink. Ha en fin uke. Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Flotte babysokkar og nydelege til-frå-lappar. Har du printa bileta ut frå nettet? Ønskjer deg ei fin helg.

    SvarSlett
  3. Hei og tusen takk for koselig hilsen hos meg. Har ikke vært på bloggbesøk siden minstemann ankom, så det var kjekt å oppdatere seg litt her hos deg etter gammelt :) Jeg er så imponert - for en produksjon du har hatt. Supre julegaver på rekke og rad. Lekkert - og kjempekoselige gaver å gi og å få :D

    Babysokkene var såååå skjønne, dåån :D Flotte til-og-fra lapper også. Du ser ut til å være vel i rute før jul, hi-hi!

    Kos deg med flere prosjekter fremover. God helg!!

    SvarSlett