tirsdag 8. juni 2010

Før & Etter


For over 1 år siden var jeg på
loppis og kjøpte denne skjenken her! Hadde tenkt
at jeg skulle male den og ha den på gjesterommet
i kjelleren. Men tiden gikk og den ble stående
i garasjen med ett strøk grunning:)

Så fant jeg ut at jeg skulle male den med
Drygolin Hus Maling......
og ha den ute på våren og sommeren :-)



Som sagt så gjort :-)
For noen uker siden ble den malt
og i går kveld ble den hengt opp:-)

Og jeg er strålende fornøyd!


Jeg har nå begynt å plante ut.... så
det blir nok noen bilder fra hagen i løpet
av sommeren tenker jeg :-)


Lobeliaen henger så fint i alle slags farger
og smiler til meg :-)


Så håper vi jo at det snart skal komme litt
temperaturer til oss her i nord.... sånn
at vi kan virkelig få koooooose oss med den
herlige uteplassen vår :-)


Og det er så deilig å se at det nå begynner
å bli litt farge i bedet.......
jeg er ute og titter hver eneste dag og
gleder meg over hver eneste knopp i hagen :-)


I morgen får vi besøk av mor og mormor
fra Bergen By! Det skal bli skikkelig stas :-)

Vi gleder oss !

Tudelidu :-)

10 kommentarer:

  1. Så utrolig flott det ble! KJEMPEFINT!!!

    SvarSlett
  2. For en knallgod ide! Ble riktig lekkert :)
    Synnøve

    SvarSlett
  3. Genialt :))
    Kos deg med besøket ditt :)

    SvarSlett
  4. Smart med skjenk ute, det ble lekkert! Nydelige og fargerike blomster, endelig er varmen her! : )

    SvarSlett
  5. For en drøm!! nydelige bilder:) Du har det virkelig fint :)
    Unner dere litt varme snart!

    SvarSlett
  6. Wow så nydelig!! Veldig smart å ha den ute ja.. Håper du fremdeles koser deg i nord..:) Nydelig i Bergen for tiden ihvertfall:) klem

    SvarSlett
  7. Så fint! Norges fineste uteplass? Jammen tror jeg det. Ønsker dere strålende vær og flotte dager sammen med besøket. Husker mine dager i Lofoten som et eventyr med strålende sol døgnet rundt. Det unner jeg dine gjester også!

    SvarSlett
  8. Så utruleg smart!!! Nydeleg!!!

    SvarSlett
  9. Det der var utrolig smart!!! Lekkert ble det! Virkelig! Tenk å ha slikt et fint uteområde!! *Drømme,drømme* (Drømmer da spesielt om å få malt om huset mitt;))

    Ha en strålende kveld!

    Loppeklem

    SvarSlett
  10. så smart. Kjempekoselig blogg, første gang jeg stikker innom,mne hit skal jeg ta turen flere ganger. klem fra husøya

    SvarSlett