onsdag 19. mai 2010

Hals


Er vel ikke helt rette tiden å vise frem halser
på.. men det er greit å ha litt gaver i bakhånd :-)
Denne her er strikket på bare noen kvelder
og er kjempedeilig.

Jeg har kjøpt oppskriften HER



Disse var helt super så disse blir det nok en
del av etterhvert :-)
Det er lenge siden jeg kjøpte oppskriften...
det har tatt meg lang tid å sitte meg ned
med en engelsk oppskrift :-/

Men det gikk veldig greit !


Her er det vakkert i dag!
Solen skinner fra skyfri himmel.
Ikke sommertemperaturer... men vi krever
ikke så mye her vet du :-)

Ha en deilig dag !

3 kommentarer:

  1. NYDELIG!! :)
    Jeg synes også det er kjempefint med litt gaver på lur! :) Hos oss har vi en egen "gavekommode" siden jeg ALLTID handler litt som skal være bursdagsgaver eller julegaver lang tid i forveien! ;)

    SvarSlett
  2. Flott hals, en perfekt gave.
    Kos deg med go'været.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott! Kjekt å ha slike gåver liggande. Kos deg i finaveret.

    SvarSlett