mandag 23. november 2009

Pulsvarmere :-)

Tenk dere....
i morgen er det 1 mnd til julaften!
Nå er det snart på tide å
klatre opp på loftet for å finne alle de
koselige juletingene!
Ååååååå.... jeg gleder meg :-)
Jeg fant denne fantastisk skjønne
engelen hos *HUSET* på Leknes.
Den har fått plass i stuen allerede :-)
Så fant jeg en oppskrift hos
Drops Garnstudio på noen pulsvarmere.
HER er den.
Den har to diagrammer som man
skal hekle etter .. men jeg har
bare heklet diagram 1 hele veien
og avsluttet med siste rad i diagr. 2.



De er heklet i Tynn Alpakka
fra Du Store Alpakka.
En god start på en ny uke.....
nå venter den travle tiden for
en butikk-ekspeditør :-)
Dette er den kjekkeste og koseligste tiden
i hele året :-)
Ha en herlig mandags kveld !!




3 kommentarer:

  1. Den engelen er herved døpt MB :) Det må jo være et flott englenavn. Hils hvis du ser navnesøstra i farta.
    Pulsvarmere i alpakka har jeg blitt helt avhengig av. Det er bare så herlig. Jeg har mange på lur :)

    SvarSlett
  2. De var flotte. Likte faktisk bedre dine, enn slik de var i utgangspunktet. Ha en fin-fin dag. Klem fra Jannicke

    SvarSlett
  3. PS. La bloggadressen din i listen min, så finner jeg tilbake til den koselige bloggen din.

    SvarSlett