søndag 11. oktober 2009

Weekend in Oslo :-)

Tidlig fredag morgen dro jeg og mannen
til Oslo. Han fyller 40 år nå til uken
og dette var gaven min til han. Vi skulle ha
en herlig helg i Oslo sammen med venner
og familie. Etter frokost sammen med en gammel
kollega av meg så bar det rett til
Svigermor som hadde laget fantastisk
deilig tapas til oss. Vi spiste oss veeeeldig
god og mett!
Så dro vi på middag hos venner om kvelden.
Lørdag tok vi banen til majorstuen
og trålet gater og butikker i mange timer.
Været var helt nydelig og vi nøt hvert et minutt!
Gikk gjennom slottsparken og
tittet på alle folkene. Det er jo maurtue
i gatene i Oslo på en lørdag:-)
Vi bodde midt i smørøyet og
hadde en herlig utsikt fra rommet.

Vi var 10 stk som skulle på show med
Dagfinn Lyngbø. Fantastisk bra!
Jeg lo og lo og lo... han er jo bare
hysterisk vittig!


Etter showet skulle vi spise mat på Dinner.
Da vi kom ned til det reserverte rommet vårt der...
stod det 4 personer til som verken jeg eller mannen
visste noe om skulle komme og det var
min kjære søster og mannen og min fabelaktige
mor og mannen. Snakk om overraskelse!!!!!!
Etter helt vidunderlig deilig mat dro vi videre
for noen drinker på toppen av Grand.
En fantastisk, utrolig og magisk dag !
Nå er vi vel hjemme igjen og hverdagen
venter i morgen tidlig. Men denne helgen
kan vi leve en stund på ja :-)
Ha en herlig ny uke !




5 kommentarer:

  1. Så hyggelig tur dere må ha hatt! Fiiine bilder har du tatt også. Kos dere med minnene... :o)

    Ha en finfin uke! Håper det går bra i den "nye" butikken.

    SvarSlett
  2. Det høres ut som en fantastisk helg:) Hils og gratuler med dagen fra alle oss:) Klæm:)

    SvarSlett
  3. Sååååå koselig. Hils til Mannen med en gratulasjonsklem fra Toten også da ;)

    SvarSlett
  4. Å det hørtes ut som en herlig tur.. kan ikke huske sist jeg og min mann var på tur.. takk for koselig kommentar på min side. Ønsker deg en fortsatt fin uke. Bente ;-)

    SvarSlett
  5. Super i de å reise på en slik tur;) Pleie hverandre;) Og masse flotte bilder du har lagt ut;) Den maten så herlig ut.
    God helg til deg og takk for titten;)

    SvarSlett