fredag 5. juni 2009

Snart Ferie !

I morgen får vi feriegjester!!!!
Å gjett om vi gleder oss!!!!
Det skal bli så utrolig koselig!!
Så i den anledning måtte jeg jo ut
å handle litt mer blomster :-)
Disse enorme henge-petuniaene med
knallrosa blomster var bare
helt fantastisk.. så nå pryder de
altanen vår! En på hver ende! Herlig!


Vi har fått låne noen gamle potetkasser
fra farmor til mannen som jeg har
dekket med plast og fylt jord i
og har plantet litt jordbær og
litt sommerblomster!
Så får vi håpe solen kommer og gjør dem
litt større etterhvert. Det ser ikke så
lyst ut her altså!!! Det er flott vær med sol..
men.... det hjelper liksom ikke med
6 .... ja... seks grader!!!!



Så var det jo så lenge siden jeg hadde vært innom
'HUSET'
og det endte jo selvfølgelig med et lite
kjøp! For der var det en stor herlighet
med masse Green Gate!!!

Å du hildrane for noen fantastiske farger...
og prikkene er jo helt skjønn :-)

Så da ble det et par nye kopper og
en aldeles herlig skål!!!



Da sier jeg god helg alle mann!!!
Jeg skal kose meg med gjester hele neste uke
og om bare to uker så reiser vi på ferie!

Det er en herlig tid :-)

Tudelidu!!




5 kommentarer:

  1. Kos deg med gjestene dine, blomstene og ikke minst kuppet på Huset. MB har nok god smak, ja.

    SvarSlett
  2. Så innmari fine de kassene var! Gleder meg til å se nye bilder når de har grodd seg til..
    Nyt besøket ditt! Håper dere får litt sol og varme snart dere og.

    SvarSlett
  3. Så fine bilder!
    Ja ferie blir godt, og besøk er koselig:)
    Kos deg masse!

    Klem fra Frk.B

    SvarSlett
  4. SLIIIITAN med nye polka kopper. de var søte! og jeg er misunnelig på potet-kassene ja. eg vil å ha sånne...... kjempefint vennen. smask fra mamma

    SvarSlett
  5. Nå er det en stund siden jeg var innom deg! Mange fine bilder og innlegg siden sist!

    Baby-teppet du strikker bli kjempe søtt! Så flink du er...så jo ganske avansert ut også...

    Heldiggrisen du som har fått de gamle kassene -de er helt i min "gate"!!

    Kos deg med feriegjestene dine!

    Klem M

    SvarSlett