fredag 31. august 2012

"Ny" kommode


Vi hadde oss en liten tur på bruktbutikken 
her en dag og da stod denne skjønne 
kommoden der å blinket til oss!
Men den var lagt av til noen andre
som skulle hente den i løpet av dagen .




Vi spurte pent om de kunne ringe
oss hvis den mot formodning ikke ble hentet !
 

Og jammen var vi så flaksen at vi fikk
en telefon om at den nå var vår og vi 
kunne bare komme å hente den :-)
 

Og så glad jeg ble !!!!!
 

Så nå er den mørke kommoden byttet
ut med denne skjønne saken her!!
 

Og om kvelden så er det sååå 
koselig med stearinlys :-)

Jeg må jo bare si etter denne trasige sommeren
at jeg ønsker en deilig og mørk høst velkommen!!!
Jeg gleder meg til å pakke meg inn i stolen med
strikketøy i fanget og høre knitring fra ovnen!!

Ha en suuuuperfin helg :-)


3 kommentarer:

  1. Så koselig det ble! Skled rett inn :) Gratulerer!

    SvarSlett
  2. Ååå, så koseleg dette vart. Så kjekt å kjøpe noko brukt som berre sklir rett inn. Grattis! :)

    SvarSlett
  3. Åh den va fin. Så artig når man kommer over sånn som bare passa perfekt :)

    Synnøve

    SvarSlett