lørdag 18. august 2012

Grytekluter


Selv når solen har vært fremme her
så har det vært kaldt og godt.
Sitter man ikke i den akkurat riktige kroken
så er det bare å kle på seg :-)
 

Vi har hatt to uker med ferie her hjemme,
men dessverre var ikke været det beste nei.
Og da blir jeg rett og slett litt tafatt!
Men jeg har i hvert fall klart å produsere
noen par med grytekluter.
 

Og disse her er mine absolutte favoritter !
De er tykk og god og blir så fine :-)
 

Nå er det tilbake til hverdagen og på mandag har
vi skolejente her i huset!!!
Ny epoke i livet og både foreldre og barn er
spente :-)


Så får vi se etterhvert om det blir noe annet
mellom hendene her i huset... bortsett fra
grytekluter!  Skal ikke se bort i fra det bare jeg
får ånden over meg ;-)

Tudelidu og GOOOOD Helg :-)





4 kommentarer:

  1. Flotte grytekluter:)
    Vet du hvor jeg kan finne oppskrift på disse? Likte veldig godt at de er så tykke.
    Ha ei fortsatt fin helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Randi !!

      Oppskriften ligger på bloggen min

      http://frkenlykkelig.blogspot.no/2010/07/deilige-grytekluter.html

      Her finner du den :-)

      Slett
  2. så flink du e! stilig i fullt vinterklærsutstyr i sommerferien du :( smask fra mamma

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vintertøyet blir ikke lagt vekk her i gården :-)

      Klem

      Slett