mandag 23. juli 2012

Mariusgenser til minsten


 Det er en stund siden jeg ble ferdig med denne.
Den ble rett og slett litt stor til minsten.. men
kanskje den passer litt bedre når det blir høst
og vinter :-)
 

Jeg syns jo at det er kjekt å strikke i noen andre
farger enn rosa og lilla hele tiden .. 
og heldigvis så syns jentene mine at det
er helt i orden også :-)


 Jeg ble i hvert fall veldig fornøyd med
genseren ! Har vært litt "redd" for disse med
mønster og farger... men jeg ser jo at det
faktisk var ganske så artig :-)

Ha en fin fin uke alle sammen :-)




5 kommentarer:

  1. Genseren ble flott, og fargevalget var nydelig. Lyse, lette farger som passer både jente og gutt.

    SvarSlett
  2. Oi oi, så fine farger! Slik sammensetning har jeg aldri sett på de der før... Lekkert!
    Har du forresten vært i Henningsvær å fått laget seg hjerteskilt? Så det hang ved siden av) ;)


    Var innom butikken din å shoppa, med alle mine bergenske feriegjester forresten, men da hadde du ferie. Håper du har hatt en fin "sommer"

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg :)
      Ja har fått laget skilt i Henningsvær! Tør ikke henge det ut i frykt for at det skal bli ødelagt... Så det får henge inne i stedet ;)
      Koselig at dere tok turen innom butikken :) vi har hatt ferie nå i snart to uker... Må si at det har vært en trasig hjemme-ferie med det været som har vært!! Ser det skal bli bra nå når jeg begynner i full jobb igjen ;) jaja.... Får nyte de deilige kveldene isteden :)
      Tudelidu

      Slett
  3. Utrolig flott genser,og fargenkombinasjonen var veldig fin :)
    Ønsker deg en fin onsdag videre!

    SvarSlett
  4. Nydeleg gensar i flott fargekombinasjon.

    SvarSlett