lørdag 21. juli 2012

Hagen 2012


Enda masse blomster som ikke
er sprunget ut... så det er enda mer å glede seg
til utover høsten.

 Men det er utrolig masse fint å se på og
jeg koooser meg når jeg er ute å vanner
og plukker på de :-)

 Nyyydelige farger og nyyyydelige fasonger !



Og hvis vi bare hadde fått litt mer varme...
da hadde de blitt glad! 

Både jeg og blomstene :-)
 


 Måtte jo le litt når den stakkars påskeliljen
spretter ut i JUNI måned!!!!
Stakkars!


Tagetesen blomstrer nå villig selv
i kaldt vær :-)


Erteblomsten kommer seg litt etter litt .
 

Blomkarsen er såvidt begynt å 
komme med blomster.
 


Da vi kom hjem fra Kreta møtte
jeg denne monster-store gudeblomsten
i bedet mitt!!!
Helt fantastisk fin !
 


Å det er så fint med blomster!!!
 


Det var litt i fra min hage!

Ønsker dere alle en superduper helg!!

Tudelidu !!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar