tirsdag 5. mai 2009

Kort og Votter :-)



Her for en uke siden så fikk jeg
'bestilling' fra en venninne om jeg
kunne lage noen konfirmasjonskort
for henne.
Og det sa jeg jo gladelig JA til :-)
Og så skulle jo vi også i konfirmasjon
på søndagen som var så
da ville jeg jo lage et til
Skjønne Emilie også :-)





Ja ja ja ... jeg vet at våren er her og
vottene helst vil ligges lengst ned i
skuffen... men jeg tenkte jo at jeg
kunne ligge litt på forskudd til
høsten igjen :-)

Disse vottene er sydd etter boken
Tildas Julehus

Så enkle og så fine
Har pyntet de littegranne oppå

Det er en nydelig dag ute og
jeg skal snart komme meg avgårde
på jobben!

Ha en herlig dag :-)

4 kommentarer:

  1. Så nydelige kort. Det må være stas å få et sånt som skiller seg ut fra den store haugen kjøpekort.

    Votter har man alltid bruk for. DIsse var jo flotte.

    SvarSlett
  2. Så fine kort du har laget!!
    Og de vottene var jo helt fantastiske!!:)

    Så koselig at du likte bildet jeg har begynt på.
    Får altfor liten tid til å male, men koser meg veldig med det! Maler litt på bestilling til bekjente.

    God natt..

    SvarSlett
  3. Hei!
    Takk for hilsen:)

    SÅ flotte kort! Hjemmelaga er ALLTID BEST:) Konfirmantene setter nok stor pris på de!;)
    Vottene var også veldig fine,men håper det blir leeenge til du kan bruke de! Jeg er klar for sommer:)

    SvarSlett
  4. Nydelige kort. Så flink du er!!

    Vottene likeså...herlig kreativ du!

    Klem M

    SvarSlett