onsdag 20. mai 2009

Farger i Hagen

Først må jeg bare vise disse aldeles
skjønne matboksene jentene
mine fikk av mormoren sin!
Kjøpt på Mitt Rom på Nesttun.
Men de har også en flott nettbutikk.
Jeg synes de er så utrolig fine!

Siden det ikke er så veldig masse
som kommer opp i hagen her...
så har vi vært på hagesenteret og
kjøpt litt blomster.

Det er så herlig med litt farger
nå som vi smaker godt på våren og
venter i spenning på sommeren :-)
Jeg blir så glad av å se blomstene
både når jeg går på jobb og når
jeg kommer hjem.
Om kvelden får de litt prat og litt vann
og jeg nyter hvert blad!


Så får vi håpe på at det jeg
prøver på å drive frem
vil bli bra og blomstre til slutt
de også!

Hmmm... ja tenk at vi har fri i morgen!!
Skal bare på jobb litt i dag..
og så er det fri !
Helt skjønt :-))
Ha en herlig onsdag !


4 kommentarer:

  1. Så mange fine blomster! Det er en glede å gå og se på, helt sikkert.

    Det nye kamerat mitt er omtalt her: http://gamleheksa.blogspot.com/2009/05/k-for-ny-kjrlighet.html
    Så langt trives vi godt sammen :)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig melding inne hos meg... og jammen har du en herlig side... :-) så fine bloster du har fått deg ute.. :-) Ønsker deg og dine en herlig helg!! ;D hilsen oss på Vestlykkja..

    SvarSlett
  3. Hallo :-)
    Nydelige matbokser du har fått!!!!!
    Jeg elsker denne butikken "Mitt Rom"!!!!!!!
    De har såååå mye flott!!!!
    Bladde meg nedover i bloggen din her...og så bilde av Cato Sanden. Er det din far????
    Da tror jeg at jeg kjenner litt av familien din her på Haukeland......Gjennom barnehage og skolen :-)
    Trist at han døde. Han hadde masse fin musikk!!!
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei hei! Så nydelig blogg du har. Virkelig inspirerende.Ha en fin kveld. Hilsen fra Lotta

    SvarSlett