mandag 3. mars 2014

TIDEN ER INNE FOR SÅING

 
 Jeg fikk frøene i jorden for noen uker siden!
Og det spirer og gror allerede!
 
 
Dette er mine frø og resten er hos en
god venninne av meg!
Vi kjøper frø sammen og sår
halvparten hver.
 
 
I denne lille pakken er det frø til Lobelia.
Ikke mindre enn 2000 frø er visstnok i denne
pakken !!
 
Når de er klare for utplanting så deler
vi alt vi har! Og det blir ganske så mye :-)
 

 
Jeg tar inn isboksene i stuen til de er klare
for prikling!
 
 
Jeg har ikke noe drivhus, men et uthus
som er et tilbygg til garasjen.
Så lenge blomstene trives her så
fungerer det jo utmerket!
 
 
Jeg har allerede priklet litt....
men må vente litt til med resten!
Travel og koselig tid sammen med blomstene
fremover!
 
Ha en strålende uke !
 


2 kommentarer:

  1. Så fint å se at du er i gang! Jeg syns nemlig at du har så mange fine sommerbilder senere på året.

    I år håper jeg det blir det året vi får oss en liten pallekjøkkenhage etter å ha snakket om det i flere år. Jeg har hatt urter, tomater og sukkererter i mange år på verandaen. Men jeg drømmer om mer..

    God mars måned, håper den har med seg ett snev av våren.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er godt å være i gang!! Det har jo vært en underfundig vinter med bortimot ingen snø! Så jeg krysser jo fingrene nå for at vi får en like flott vår og sommer som vi hadde her i fjor :-)
      Nå spirer det som bare det .. så det er masse prikling som står for tur snart! Ønsker deg også en strålende fin mars måned :-)

      Slett