onsdag 8. februar 2012

Goodsmellin' bathroom


Jeg har selvfølgelig ikke funnet på dette
selv.... jeg så det et sted som jeg ikke husker...
men jeg syns i alle fall at det var et suverent
tips. Så jeg har tatt det i bruk!


Jeg har brukt denne oljen i alle år...
jeg elsker denne papaya-lukten.
Og nå fant jeg jo en annen måte å bruke
den på også!


 Ta litt olje i pipetten og sprut litt
inni dorullen!


Når du da har hengt den opp og drar i papiret
så kommer den herligste duft :-)

Vi har jo alle som regel et lite lager
med doruller et sted på badet... og jeg
har en liten dusj med olje i hver
dorull jeg har satt på plass!


Nå venter Tigerstaden i helgen hvor jeg skal 
på messe og i tillegg en liten fridag med ordentlig
SHOPPING :-)
Jepp.... jeg gleeeeeeeder meg !!!!!

Ha en deilig helg!!!



2 kommentarer:

  1. Et utrolig smart tips som jeg garantert kommer til å bruke:)
    Ha en fin Oslotur:)

    SvarSlett
  2. ja du og de duftene dine...... smask fra mamma

    SvarSlett