søndag 22. januar 2012

 Før jul ble det liksom ikke helt tid til store prosjekter
så da ble det endel smågreier som ble produsert :-)


 En smart sak å ha liggende til gaver hvis småjentene
mine plutselig skal i en bursdag og en 
lur måte å bruke restegarn på :-)
Et deilig skjerf faller i hvertfall i smak her i heimen.
De små sokkene får vi håpe å få gitt bort hvis
det skulle nå komme en liten prinsesse til verden
en gang :-)


Fikk strikket litt i forskjellige farger ...
men de er jo allerede gitt bort... så da ble det
dette som ble avbildet!


Og her er favoritt-labbene 
over alle!! 
Jeg bare ELSKER disse og jeg
syns de er suuuperfine å gi bort.


Akkurat dette paret ble gitt bort
til en god venninne av meg til jul.


Så får vi se hva vi skal finne på nå :-)
Et storprosjekt venter i smerte på å bli ferdig...
så det er vel bare å få fingen ut!!!!

En ny dag og en ny uke starter i morgen.
Her håper vi på at all ekkel sykdom som har herjet
i huset i godt over en uke skal være borte og
at det blir LEEEENGE til neste gang!

Tudelidu :-)


3 kommentarer:

  1. Så herlige gaver du har laget! Det som er best med garnhobby er at det er så lite å rydde etterpå, kontra papirhobby f.eks :o)

    Jeg har flere ganger prøvd å legge igjen kommentarer hos deg, men får sjelden lov. Håper det går denne gangen og at dere går friske (hver)dager i møte. Gleder meg til å se storprosjektet ditt.

    Therese Papirleken

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har laget!
    De sokkene var jo knall fine-en fantastisk gave til en heldig en;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Charlotte :) E dæ mulighet for at eg kan få oppskrifta på favoritt-labbene dine? :)

    SvarSlett