mandag 22. august 2011

JIPPIYEY !!!! NY ALTAN :-)

 Nå er vi ferdig med sommerferien for i år
og de to siste ukene hadde vi hjemme :-)

 Jeg og ungene var hjemme og passet på
de som var så flinke ute og laget altan og terrasse :-)
Åhhhh jeg er så utrolig fornøyd !!!


Vi har hatt noen helt fantastiske dager
her i det Vakre Nord og vi har 
kunnet nyyyyyyte dager på den nye
altanen!!!!



 Noen blomster har sett sine beste dager
mens andre viser seg fra sin beste side disse dager !


Nå er det jo litt synd at høsten er i anmarsj
men det er deilig også!
Så får jeg heller glede meg stort til våren
kommer til neste år og jeg kan nyyyyte altanen til det fulle :-)



Ha en vidunderlig kveld :-)


3 kommentarer:

  1. Ååå, herlig altan, stor og fin så det er god plass for både folk, møbler og litt stæsj! :D Ser koselig ut hos deg! Kan bli en flott høst også, så det blir nok mange dager og kvelder å nyte der ute i år også!! :p

    PS - var ikke innom Drømmehuset denne gang, rakk det ikke. Hvor ligger det forresten? Neste gang! ;)

    Ha en fin tirsdag!

    SvarSlett
  2. Grattis till en fin altan!! Så mycket många stunder du kommer kunna njuta där. Mycket fint i dina krukor.
    Maria

    SvarSlett
  3. "slitan" med ny altan! Stor og fin, og supert med trapp da!
    Tenker den nytes ja;)

    God kveld.)
    Klem

    SvarSlett