onsdag 13. oktober 2010

Brødboks

Helt siden vi flyttet inn i huset her så
har vi letet etter en fin brødboks.
Før denne dukket opp så hadde vi en
stålboks som gjorde nytten og ikke noe annet !



Så da jeg fant denne på Bohus
her om dagen så ble jeg såååå glad!
Den gjorde seg virkelig på kjøkkenet vårt
og den ser ut til å trives der den også :-))



Og jeg har klart å redde inn de tre siste
lupinene som stod utenfor her.
Men nå går det nedenom og hjem med
resten av blomstene der ute.

Nå er det bare å ordne og rydde ute
på plassen og vente på at det blir januar
og skal begynne å så frø igjen :-)


Nå må jeg finne meg et nytt strikkeprosjekt :-))
Ha en vidunderlig kveld :-)


1 kommentar:

  1. Den passet jo perfekt! Skjønner godt at du ble fornøyd. Så flotte lyshus du har kjøpt tidligere i sommer, jeg har tenkt og tenkt på at jeg skal kjøpe meg slik jeg også, kanskje på tide å få gjort nettopp det. Herlige farger på vottene du har strikket - så flink du er!

    Håper du har gode høstdager!

    SvarSlett