mandag 3. mai 2010

Kom mai du skjønne milde.....


Nåvel.... ikke akkurat skjønn og ikke akkurat mild ....
men Mai er det blitt !
Her i nord kjennes det fremdeles ut som vinter
og på plenen er det fremdeles en klatt med
snø.....

Denne skjønne kannen fra Bruka
kjøpte jeg i Bergen på "Farmors Hus".
Den er bare såååå søt :-)

Men inne har vi det godt... og venter i spenning
på når vi skal få en deilig vårdag hvor vi
kan ta frem sykler, og en tynn jakke.

I "drivhuset" mitt spirer det og gror heldigvis
og jeg gleder meg til vi kan begynne å plante ut
(en gang i juni !!!!)


Ser disse bildene er noen uker gamle
så mine "priklinger" er blitt endel større nå ja :-)
Får oppdatere bilder etterhvert!


Nå skal jeg ut å vanne de grønne
vennene mine litt... og så blir det
strikking hos naboen :-))
En veldig god start på uken !

Tudelidu :-)

3 kommentarer:

  1. Nydeleg kanne og blomstrar!! Så kjekt med drivhus og planter,- gler meg til eg og får mitt eige drivhus. Ønskjer deg ei fin veke.

    SvarSlett
  2. Du er jo godt i gang med å lage vår inne du. Det er kanskje det beste, slik som værgudene hærjer for tiden;)

    SvarSlett
  3. Vi sliter med samme mangelen på vår her, men det er ikke stort man får gjort med været, uheldigvis....
    Kannen du hadde kjøpt var utrolig søt.

    Ha ei flott uke med stadig mere vårstemninng:)

    SvarSlett