søndag 7. februar 2010

Ullsokker og Utfordring :-)

Disse type raggsokker har jeg hatt på
bena så lenge jeg kan huske.
Moren til en venninne av mamma
strikket sånne og de er jo bare sååååå fine.

Nå har altså mamma skrevet opp
oppskriften og jeg har fått den :-)
Hurra!
Og jeg er ferdig med ett par!



Blir nok flere av disse.. men jeg syns
alltid at det er kjedelig å strikke det samme
om og om igjen.... så jeg må lage litt andre
ting imellom :-)


Så har jeg fått en utfordring av
Havets Datter !

Den er som følger:
1. Åpne SMS innboksen på mobilen din.
2. Hold inne "bla- knappen" mens du teller til fem.
3. den første setningen i meldingen du stoppet på skriver du inn som svar på på første sp.mål.
Deretter holder du inne knappen mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldingen skriver du som svar på sp.mål 2. Osv...
4. Send denne utfordringen til fem andre.

SO HERE WE GO :-)

* Hva sier du til sjefen din når du kommer for sent på jobb?
- Årets 1. ranukler i hus!
* Hva forbinder du med ordet husarbeid?
-Synst å huske at det var 36 masker ?
* Hva sier du når du er på et offentlig toalett, og du oppdager for sent at det er fritt for dopapir?
-Hei hei, har dåkk nån plana i ettermiddag?
* Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir å brekker lårhalsen?
-Det gikk strålende!
* Du tar kjæresten din på fersken med den annen. Hva sier du?
-Thank you very much!
* Hva er din beste sjekkereplikk?
-Heilt fantastiske farga på himmelen i dag!
* Hva svarer du hvis din kjære spør: "Vil du gifte deg med meg?"
-Tulipanløkene er begynt å spire!
* Hva har du å si til ditt forsvar?
-Forsikringspapir fra 1992.

Jeg syns denne utfordringen var utrolig morsom og
gir den derfor videre til disse herlige
flinke bloggdamene her :-)

Livet er Heeerlig
Gamleheksa sin lille verden
Papirleken
Hobbyuglas Hule
Skorpionen's Hjørne

Da er ungene i seng og slutten av helgen
er her. Disse timene blir nok tilbragt
i sofaen med noe strikketøy i fanget!

Ønsker alle en herlig start på en
ny uke i morgen !

Tudelu :-)





6 kommentarer:

  1. kjempefine sokker.....minner meg om havskummønsteret,..

    SvarSlett
  2. Flotte sokker du har laga:)
    Ha ei koselig uke,
    klem fra Kate:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for utfordringen! Morsom måte å få litt innblikk på :o) Så fin header du har fått, og koselig med bilde av deg også. Lekre sokker du har strikket, ser kjempe deilig ut.

    Ha en fiin uke!

    SvarSlett
  4. Morsom utfordring...:)

    Knallfine sokker!! Guri, så flink du er!

    SvarSlett
  5. Heisann! Vært litt opptatt de siste par dagene, men da var jeg tilbake - og utfordringen er herved tatt på strak arm, he-he! Takk skal du ha, artig den. Jeg har heller ikke sett den i omløp før, så det var ekstra tidig :D

    De sokkene var kjempeflotte - pyntede kosesokker er lekkert gitt! :)

    Ønsker deg en fin tirsdagskveld!

    SvarSlett
  6. Tusen takk for en morsom utfordring, skal sjekke den ut i helga - etter å ha tømt alle meldinger på mobilen selvsagt ;-D

    Sokkene dine ble kjempelekre. Jeg sliter litt med å komme igang med sokkestrikkinga. Jeg har både garn, pinner og mønster så det er nok viljen det står på :-)

    Ha en flott kveld.

    SvarSlett