torsdag 21. januar 2010

Håndlaget av.....

Da er det blitt torsdag igjen gitt.
Dagene flyr så utrolig fort.
Jeg ville vise denne her som jeg har
kjøpt hos Vakkert Hjem.
De har så utrolig mye fint :-)

Her for en stund siden var
jeg inne hos denne kreative damen HER :-)
Og der fant jeg en fin side
hvor man kunne bestille vevde merker
med din egen skrift.
HER kan du bestille disse!
Så her om dagen fikk jeg altså disse
her i posten! Såååå fornøyd :-)
Ønsker dere alle en herlig dag
og en deilig helg :-)


5 kommentarer:

  1. Så fin tavle!!!! HAr alltid hatt lyst på en slik selv, men vet ikke helt hvor den skulle hengt :)
    Og de merkelappene var kjempegreie, har tenkt på det lenge men ikke fått fingeren ut...
    Nå er det rydding på planen, hils din mann!!!
    Klemmer fra oss lenger sør

    SvarSlett
  2. kjæmpeflott tavle og supersøte "laget av" merker:)
    Ønska dæ ei flott helg,
    klæm:)

    SvarSlett
  3. så flotte merkelapper du har fått deg! klem fra mamma

    SvarSlett
  4. Koselig tavle! Gleder meg til å se produktene du skal feste merkelappene på...

    Det er en liten hilsen til deg i bloggen min :o)

    God helg!

    SvarSlett
  5. Hei,

    Har altid brugt firmaet www.ikastetiket.dk/no fordi de har så fine navnelapper/navnemerker.

    Super kvalitet :-)

    Klem
    Emma

    SvarSlett