torsdag 29. oktober 2009

Nå begynner det å føles som vinter!
Vi har hatt noen flotte dager... med
ikke så altfor kaldt vær... men
det er jo fantastisk når man får se
sånne kunstverk som dette utenfor døren!
Så nå er det så absolutt tiden for å ta
frem heklenåler, strikkepinner.... sette
seg godt i sofaen og kose seg og tenke
på at det snart er jul!!!!!!

Under to måneder igjen......
det går jo så utrolig fort!
Julen er fantastisk koselig!

Folk er glad og fornøyd
og familiene samles!
JAAAA... jeg gleder meg til jul :-)
Men først skal jeg glede meg over at
det snart er helg:-)




3 kommentarer:

  1. Så flotte bilete!! Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  2. Lenge siden jeg har vært innom bloggen din. Mange nydelige bilder og gratulerer med nyåpning av butikk blant annet. Jeg har lært meg og hekle også, hi-hi :D

    Ha en fin mandagskveld!!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så mye fint du har her på bloggen din.. det må være lenge siden jeg har vært her inne.
    Nydelige gryterkluter med bestemorsruter! Men kanskje de må være doble for å funke ja, som du sier.
    Ha en fin søndag!! :)

    SvarSlett