onsdag 3. juni 2009

Litt strikk og små kinadukker

Ja dagene flyr og det er
mye som skal gjøres både her og der..
men alikevel så må jeg unne meg
noen minutter i sofaen
for å strikke litt. Det er skikkelig
avkobling altså :-)
Nå er jeg i gang med et babyteppe.
Går egentlig ganske radig unna..
men nå er det jo ikke lenge til ferie, og
det får ikke være med.
Men det skal nok bli ferdig i tide uansett :-)
Oppskriften til dette er fra
Dalegarn Babytepper Nr. 201
Veldig mange fine tepper der !
Det er altså mannen som har tatt
bilde av meg mens jeg satt og strikket..
han sier at jeg er så vanvittig konsentrert
når jeg sitter med strikketøyet
i fanget.. og at jeg har noen
rare grimaser mens jeg holder på med det :-)


Dette stoffet er kjøpt på Stoff & Stil...
Kjempelurt altså....
fordi de kan du bare klippe ut, klippe
ut en bakside med valgfri farge, stappe
dem med vatt og vips.....

så får du noen skjønne små kinadukker !


Den kule flasken jeg kjøpte på loppis har
fått plass i gangen i stedet siden vi
nesten blåser vekk her oppe !!!!



Og siden vi lever på 6 til 8 grader her
om dagen så har det jammen tatt sin tid
å få frem de stakkars påskeliljene!!!

Tenk at de skal dukke opp
2 hersens måneder etter at påsken er over!
Er det virkelig mulig!?!?




Nå har vi holdt på å lage bed i en
bedløs hage.....

bilder kommer når vi har fått plantet litt!

Vi er godt fornøyd med arbeidet i hvertfall :-)

Nå skal jeg til med litt husarbeid før jeg
stikker på jobb!

Ha en herlig dag alle alle sammen :-)



3 kommentarer:

  1. Nydelig mønster på babyteppet. Savner stoffbutikker i Tromsø som har stoffer med litt spreke trykk på. Skjønner at jeg må ta en titt hos Stoff og stil. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Endelig fikk jeg lagt inn kommentar her. Har prøvd flere ganger.
    Kan trøste deg med 5 grader og nordavind her også. Pinseværet var bare for å erte oss.

    God helg!

    SvarSlett